Datorväska!


Denna datorväska köpta jag idag i Kalmar till min bärbara data:).
En Golla väska, jag är jättenöjd för den är jättebra och jättesnygg:)

För snart bär det av till Öland och då måste jag ju ha min data i något, för såklart så ska ju min laptop med.

Jag kollade på "Talang" förut och dem som gick vidare är jättebra så jag måste se finalen nästa vecka fast då måste jag se reprisen, för på fredagen så har jag skolavslutning och "högsbydagen" på kvällen:), så det får man inte missa.
Nu ser jag på "Berg flyttar in" det är riktigt roligt och nu när Bert Karlsson är med också, han är så rolig och ärlig *hihi*:).
Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättefin!!, hur mycket kostade den? :) Jag ska också snart köpa en så jag kollar runt lite och kollar priser. :)

2009-06-06 @ 17:46:01
URL: http://mccartney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0