Therese Johansson Rojo!

Att sånt här händer!!
En tjej som blivit mördad utav två jämngammla personer, detta får inte hända men tyvärr så händer sånt här i vårt samhälle. Att ungdomar dödar varandra, detta är fan inte klokt, arga kan all bli men skrik på personen, säg det fulaste du kan, slå varandra över käften men att gå så långt att man dödar varandra, är sjukt.

Det är gjort, Therese kommer aldrig mer tillbaks men man kan ju stoppa personerna som dödade henne att döda fler.
Jag slänger en extra tanke till Therese`s föräldrar och släkt som måste gå igenom detta hemska, att förlora err barn.
Jag tänker också på Therese´s kompisar och alla hennes nära och kära, för det värsta som finns är att förlora någon, jag vet själv vad ni går igenom nu, och jag tänker på er.
Rest in peace Therese.
Nu är du bakom himlens portar
där syns vi alla efter vår tid på jorden

TÄNKER PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0