5 kilo!

Igår så ställde jag mig på vågen, jag ville bara kolla hur mycket jag vägde och så tyckte jag att mina byxor hade blivit "förstora" men jag trodde bara att dom hade blivit så när man har töjt ut dom och så, men sedan så ställde jag mig på vågen, och jag hade gått ner 5 kilo. Hur kan jag ha gjort det? efter Magnus död så kände jag ingen matlust och åt typ inget men sedan så åt jag riktigt sedan igen för att jag vet att jag måste äta i alla fall om jag inte är hungrig eller inte känner någon matlust. Jag känner fortfarande ingen matlust direkt och jag skulle helst av allt vilja skita i att äta mat ett tag för jag mår bara illa och känner verkligen ingen matlust, men jag har varit duktig och "proppat" i mig mat ändå för jag vet att jag måste äta i alla fall och att det är viktigt. Men hur kan jag ha gått ner 5 kilo, jag har ju ätit som vanligt, någon som vet?
Blir det så när man sörjer?? Vill gjärna veta för jag tyckte det var jättekonstigt att gå ner 5 kilo och så har jag ätit som jag ska.


Jag vill åka ut till dig igen, bara sitta där hos dig och känna din närvaro.
Jag vet att jag kan vara var som helst, jag behöver inte vara där för att tänka på dig, för att sakna dig, för att gråta,
jag saknar och tänker på dig jättemycket hemma utan att vara där men ändå så känns det rätt att vara där du är.
När jag var där igår så kände jag din närvaro, det kändes jättebra.
Jag har aldrig tyckt om kyrkogårdar, och alltid tyckt att dom har varit läskiga och allt i den stilen, men igår när jag var hos dig kändes det bra och inte alls läskigt, för du är ju där och jag är inte rädd för dig, man är ju inte rädd för sådana man älskar och saknar.
Hoppas du blev glad för ljusen igår och blommorna, ljusen lyste upp hela minneslunden, det var väl bra? så att det inte var så mörkt hos dig, så att du ser i mörkret, hoppas du tyckte blommorna var fina, den ljuva doften från dom luktade säkert över hela minneslunden, så att du kunde känna dem gula tulpanernas doft.

Jag saknar dig och jag kommer aldrig att sluta med det.
Jag väntar på dig, i alla fall om jag vet att du aldrig mer kommer tillbaka, men jag väntar, för det för det känns som att du snart kommer.
JAG SAKNAR DIG
MAGNUS
Kramar Nettan
!

♥Här vilar Magnus♥


Kommentarer
Postat av: Martina

När min farbror gick bort för ca 3 månader sen så hade inte jag heller någon matlust och då gick jag ner typ 2kg på en och en halv vecka vilket är ganska mycket på min vikt (45kg) men de har jag gott upp igen :P

2009-05-09 @ 19:40:30
URL: http://miniimartina.blogg.se/
Postat av: Nettan

Martina;okej, men åt du något under den tiden? eller gick du bara ner ändå som jag har gjort?

vad bra. Kram:)

2009-05-09 @ 20:33:31
URL: http://glutiz.blogg.se/
Postat av: KR

Du är söt:)

2009-05-09 @ 21:15:33
URL: http://R
Postat av: Nettan

KR;hehe tack:)

2009-05-10 @ 10:28:49
URL: http://glutiz.blogg.se/
Postat av: Martina

Svar. jag åt inte mycket alls, bara när mamma och pappa tvinga mig vilket var i gång om dagen

2009-05-10 @ 14:14:04
URL: http://miniimartina.blogg.se/
Postat av: Martina

Svar, oj 6kg är ju ganska mycker

2009-05-10 @ 16:19:57
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0