osynligt hus?

Är vårt hus osynligt? eller vad, fåglarna verkar i alla fall inte se vårt hus.

Förra veckan satt jag och kollade på tvn och plötsligt så höör jag ett enda duns och jag ser att en fågel har åkt in i vårt fönster på övervåningen, jag blev helt förvånad av att fågeln flög rätt in i vårt fönster och kom aldrig mer upp igen.

För ett tag sedan så var jag ute på altanen och gör sedan att det dunsar till med ett brak, och en fågel hade åkt in i skjutdörrarna på altanen, det såg väldigt sjukt ut den måste ha trott att det var öppet eftersom att det är så lågt mot vad fåglarna flyger.

I helgen så stod jag och duschade och så flög en fågel in i badrumsfönstret, och åkte ned på marken men kom sedan upp igen men åkte in i fönstret igen och åkte ned igen men kom tyvärr aldrig upp igen.

Då är frågan bor jag i ett osynligt hus ( för fåglarna), haha. Men lite sjukt på sån här kort tid så har så många fåglar flygit in i vårt hus och jag är inte ensam utan både mamma och pappa har också sett massa fåglar sm har flygit in i våra fönster på huset.

Kramar Nettan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0