Fortfarande SJUK


Bilden säger väll allt, jag är sjuk fortfarande. Vaknat varje morgon med hög feber och halsen svider och öronen gör så j*vla ont, vet inte vad jag har åkt på men jag hoppas att jag blir frisk snart i alla fall.

Jag har käkat tabletter hela dagarna, och nu har jag äntligen dom bästa "pronaxen", dricker nästan hela tiden eftersom att jag har ont i halsen så blir halsen så torr också så jag måste ha i mig vätska. Men det gör så ont att svälja och så är jag så varm hela tiden och svettas som bara den, är jag inte varm så fryser jag det finns alltså inget lagom.

Nu ska jag vila lite igen, det blir alltså lite tråkiga inlägg nu medan jag är sjuk.

Föresten idag började mitt lov, vilken rolig dag på ett lov eller inte.

Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Nett!



Vart har du köpt din hårförlängning någonstans?



krya på dig:)

2009-10-27 @ 15:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0