Vi dör inte, vi förflyttas!



Vi dör inte utan vi förflyttas bara, det tror i alla fall jag. När vi såkallat dör så kommer vi igentligen till en annan plats där alla dom avlidna har förflyttas till, ungefär som nangijala, det tror i alla fall jag. Jag tror på ödet, att livets "stora saker" är förutbestämt, det kanske låter hel galet det jag skriver men om man tror att när vi dör så dör man bara, livet är slut och inget mer händer så känns det rätt meningslöst tycker jag, allt vi gjort av vårt liv måste man ju ha nytta av i sitt andra liv? Och alla människor man lärt att känna och de nära man har mist i sitt liv måste man få chansen att möta igen, det tycker jag. Det kan inte bara vara slut, det tror inte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0