Fullspäckad helg

Hello, är hemma från skolan och är super trött precis som dom andra dagarna denna veckan. Ikväll händer nog inte så mycket ska nog lägga mig tidigt ikväll, usch ska gå upp tidigt imorgon.

Imorgon åker jag till Wictor, kommer nog hem först efter skolan. Jag kommer hem någongång på Lördag, eller på lördag kanske jag ska till Kristina och barnen så då kommer jag i sånna fall hem på söndag, haha.



Snart är det 10 månader sedan du gick bort, saknaden blir bara större för varje dag. Finns så mycket jag vill säga dig, alla kvällarna vi satt och pratade sönder alla filmer. Jag saknar allt och inget kan ersätta den tiden och dig.

Du är den finaste ängeln<3

Kram Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0