Dan före julafton

Jag är fortfarande sjuk och jag kan tala om att det suger väldigt rejält, halsen kliar så att jag tror jag smäller av snart och så får jag näsblod varje dag, de senaste va för typ en halvtimme sedan...

Jag mår inte lika dåligt idag som jag har gjort dom andra dagarna, nu är det mest att de kliar lite i halsen och så är jag hes som fan, de börjar bli bättre wihoooo men vill gärna bli frisk nu.
Snart ska i alla fall mamma, pappa och jag iväg in till kalmar och handla de sista julklapparna och givetvist massa julmat, mumma! Men ikväll blir de uppersittarkväll framför bingolotto hos min äldsta bror och givetsvist är hela familjen där då och lilla Wilma snuttan.

Helt otroligt det känns inte som dagen före julafton eller hur? Jag har i alla fall inte den där "julkänslan" okej sen är jag ju sjuk också de kanske är en liten poäng i de hela?
Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0