Underbar helg ♥

Min helg har varit helt fantastisk om inte bättre än de, de började med i fredags då älsklingen och jag skulle ha fredagsmys men när vi tog en powernapp vid 9 tiden så somnade båda två och vaknade igen vid 01:45, så det blev att somna om igen. Lördagen gick vi upp vid 9:00 tiden och intog kalmar, det blev shopping för fulla munnar men bara till älsklingen, efter det tog vi en "paus" och avnjöt en god buffe på Zorbas sedan intog vi shoppandet igen och shoppade klart det sista och jag fick lite saker av kärleken, efter det blev det frisören där älsklingen klippte sig. När vi kom hem spelade vi spel med hela min familj, supermysigt. Idag har vi tvättat älsklingens bil, känner mig sjukt duktig måste ju vara världens bästa flickvän ;). Har firat pappa idag med, och ska snart sova men dock utan älsklingen, men kan ju inte få allt här i världen.
Älsklingen och jag förra sommaren
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0