En helt underbar helg

Som rubriken lyder så har jag haft en helt fantastisk underbar helg men min älskling

Har haft lov och det var toppen, från torsdag till söndag sov jag hos älsklingen. I torsdags var vi ute och åt och hade de underbart, på fredagen jobbade han så jag åkte hem en stund, sen på kvällen lagade vi en god middag. I lördags var vi på tippen och slänge saker, hjälpte hans mamma med flytspackel och städade och var allmänt duktiga, på kvällen åt vi på en god kinarestaurang och köpte hem glass & bär och åt det hos hans mamma & hade de trevligt.

Söndagar är för de mesta väldigt tråkiga och just nu sitter jag och kollar på tvn, som jag har gjort de senaste 2,5 timmarna. Väntar på att mitt hjärta snart ska komma tillbaka hem till mig. Imorgon är det tillbaka till skolan igen och frågan är hur ska jag orka?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0