Nu ska de börjas

Måste ta tag i detta nu
Måste ta tag i detta nu på allvar, nu måste de bli slut på allt godis (chips & sådant med), läsk (endast light läsk), all onyttig mat, helst undvika potatis & ris. Ska försöka gå (powerwalka) en timme per dag och gärna annan träning också.

Nu är det början på april och sommaren är snart här så vill hinna gå ner lite innan sommaren kommer, men ska forstätta tills jag når mitt mål, runt 10 kg.

Det är bara jag själv som kan styra över detta & med en stark vilja så ska jag klara det

Ge gärna tips om träning & bantning om ni har några, puss puss



Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan ju välja en dag som du får äta vad du vill på, för utan tex sitt favorit godis klarar man sig ju inte och sedan är det väldigt bra när man skriver ner exakt vad man äter, hur mkt man rör på sig osv. :)

2012-04-03 @ 22:39:22
URL: http://dinndiz.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0