Fredag, äntligen

Nu är det den där underbara fredagen igen,
 då man går sista dagen i skolan för veckan och då man inte behöver bry sig om när man ska sova eftersom att jag inte behöver gå upp tidigt imorgon. Men kan ju inte påstå att veckorna går långsamt precis, snarare tvärtom, känns som att det var i förrgår de va fredag? Fotolektioen är snart slut och snart har vi lunch efter det har vi engelska men lyckligtvis inte så länge för mig skull, för jag ska på ett "möte" ;), nämner mer om det senare.

Saknar min älskling, har inte träffat han på hela veckan (dumma sjukdom),
men nu är han frisk igen, stackarn... så jag ska se till att vi ses idag för åhh vilken saknad♥



Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

Vill bara önska dig en supermysig fredag! KRAM

2012-02-03 @ 11:34:16
URL: http://issas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0