Gulliga föräldrar man har ♥

På alla hjärtans dag fick jag ett ♥-kort, en lott och 100 kr telia, desutom vann jag 20 kr på lotten.
Ligger i sängen och kollar på alla avsnitt juag har missat av "Elsas värld", huvudet dunkar som satan och det känns som en rejäl bakfylla, men de kan jag tala om att de inte är, har inte druckit sedan Ålands kryssningen...
Jag vill verkligen inte bli sjuk nu, så jag dricker c-vitaminer och massvis med vatten och huvudvärkstabletter, jag hoppas jag slipper denna gången.

Jag ska snart göra mig iordning för vi ska snart på kalas hos min bros som fyller 24 idag, ska äta massa gott sen ikväll blir det nog Wallander, får se om BB är bra i år för det va ju tyvärr sådär förra året men jag har spelat in det så får se om jag kollar på de ikväll eller imorgon.

Igår var föresten jag och älsklingen på bio, vi såg "Hamilton" och den var riktigt bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0