Jag ♥ dig

Min alla hjärtans dag var perfekt, bästa någonsin 
När min älskling kom till mig var maten färdig som jag hade gjort, hackelbackspotatis,fläskfilè m beasås & rödvinsås (typ black and white), fy sjutton vad gott det var. Det är lite mer speciellt att laga de själv tycker jag och maten uppskattades enormt av båda.Han fick den fina rosen av mig som är på bilen ovan.

Min fina underbara hade mes sig massa glass, en stor godispåse och frysta bär, nom nom
Efter att vi hade ätit så gjorde jag upp ett bubbelbad med massor utav tända ljus, gjorde desutom ett hjärta på badrumsgolvet av ljus, det uppskatades av älsklingen
Men de tog jag inga kort på, för lite privatliv får man ha;).

Efter badet som var väldigt skönt och avslappnande så kollade vi på tvn och njöt av den goda glassen och bären.
Efter en undebar kväll la vi oss i sängen och åt av den stora påsen smågodis & hade filmtittande.
Behöver jag säga att min älskling uppskattade kvällen? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0