Lycka!

Har ringt & mailat tidningarna i oskarshamn, fotostudior i kalmar och dagis i närheten men har bara fått nej eller "vi kan väl höra av oss"
Men idag så var jag på ett "möte" och pratade med en plats som jag skulle vara på, de gör reklamfilmer till företag, fotografer och massa annat och vet ni vad, jo jag fick praktikplats där! Kommer bli så himla skoj och jag längtar verkligen efter att få vara där i 5 veckor. Att man kan bli så glad för en praktikplats, sista gången att lämna in vilken praktikplats man ska ha är på tisdag, så jag hade verkligen tur att få nu, men praktiken är inte förens vecka 9.
Min älskling är äntligen här & frisk, tack & lov för saknaden var enorm
Nu ligger vi och kollar på "The voice sverige", det är väl sådär inte direkt något jag följer eller brukar se men brukar inte gå något bra på tvn på fredagar, tyvärr.
Nu ska jag dumpa datorn och ha fredagsmys med min älskling 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0