Tacopaj

Vi har precis ätit tacopaj och nu känns det som att magen ska spricka, nom nom
Efter en behövlig natts sömn med älsklingen (vaknade 12.30) så är jag nu åter igen trött efter den goda maten, kanske skulle ta en middagsvila?
Igår åt jag och älsklingen på restaurang, blev kinamat och mums så gott det är, värt varenda krona... Efter maten åkte vi in på 7-eleven och oj så dyrt de är där? men i alla fall vi köpte godsaker sen åkte vi hem och såg på film och hade en toppen fredag

Nu ska jag mysa ner mig i soffan framför en film eller får se om mitt önsketänkande blir verklighet?;)


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Tack så mycket för dina fina ord.. vet inte ens vad man ska säga när man får en sån kommentar! ingenting att lägga ner tid & energi på. En människa som inte har speciellt mycket vett innanför skallbenet helt enkelt! Kramar till er.

2012-02-11 @ 23:04:31
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0