Underbara barndomsvän ♥


Min barndomsvän som bor lååångt ifrån mig, hälsar på sin pappa denna veckan.
Så igår på min lediga dag åkte jag ner till stan och träffade Tina och hennes pojkvän Oscar, väldigt trevligt!
Och oj vad mycket vi hade att prata om kan jag säga, vi har inte träffats på flera år, sågs en snabbsväng i sommras men han inte att prata något då. Men nu satt vi ner och pratade i nästan två timmar, många kära minnen♥
Ibland saknar jag den där tiden när man var liten, de störta problemen man hade var inte en skymt av dom som är nu. Alla dagar då jag och Tina lekte och mina andra barndomsvänner, och fy vad kul vi hade ihop.

Men jag trivs också som fisken i vattnet av att leva just nu, jag har hittat min andra hälft och vi har de så fantastikt bra ihop så jag saknar inget för man ska inte se bakåt, bara framåt. Men visst hade vi de bra när vi lekte i lekstugan och bakade alla de där lerkakorna, var ute och "smög" på folk, vad mycket som kunde roa en när man var så liten.




Kommentarer
Postat av: Florina

hihi ja visst är dom :)

2012-02-16 @ 21:05:28
URL: http://florinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0