Söndagen lider mot sitt slut

Idag har det verkligen varit en sån där seg dag, älsklingen & pappa har hållt på med rummet hela dagen & spacklat och haft sig... Så de har inneburit att jag inte har gjort N Å G O T allt, okej jag har hängt upp tvätt och lite sådant men inget annat kul eller föresten jag har tränat zumba, de är verkligen jättekul & de tar verkligen på kroppen & jag tycker redan de börjar synas. Familjen åt rotmos med fläsklägg idag & de är inte direkt min favorit rätt, så nu har jag äntligen ätit de förta för idag, kinamat "biff med bambuskott", muuums.
Helgen har gått alldeles för fort, men tiden går fort när man har kul sägs de.
Nu sitter jag vid tvn och bara tar det lugnt, inväntar kvällens film "Wallander-skytten"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0