Annandagen

Hejsan alla, idag har man varit ute och gått med småbarnen och Emma var inte precis på världens bästa humör så Hilma och jag fick bli utsatta för slag hehe:) Men nu sitter Emma & Hilma bredvid mig och Emma har inte lika tjurit humör som innan men som alla ve så är det att ha barn  fast nu har ju inte jag barn men det kommer snart:).

Mellandagsrea idag blir det nog sen oxå att åka in till Åre och gå och kolla i affärer för det är ju mellandagsrea och då måste man ju vara på plats hehe om man är där alla anda dagar så kan man ju inte missa idag:)

Jag sa försöka skriva senare idag igen men nu blir det mellanmål glass & våffla som igår:)


Mitt armband som jag fick av Kristina i julklapp (är riktigt nöjd med armbandet)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0