God morgon

Shit vad trött man är idag då idag vaknade jag typ vid 20 i 9 och sen åt vi tomtegröt och skinkmacka mums vad gott:) och sen hade vi tänkt att gå & åka skidor men asså shit vad det blåste men duma som dom är så går ändå John & Marcus och åkte skidor men pappa, mamma, Hanna och jag stannade var och kollade på tv och sen kom Marcus & Joh tillbaks och sa att man verkligen inte skulle åka för asså shit vilket väder så nyss kom Kristina, Magnus, Emma och Hilma och Emma & Hilma springer runt & skriker medan vissa andra kollar på tv men snart ska vi åka och handla :).

Jag kollade ut nyss och då var det en minibuss som försökte kom upp för backen den körde typ 2 meter och åkte tillbaka igen 4 meter så höll minibussen på typ i en halvtimme, såg ganska roligt ut, den bilen hade nog inte vinterdäck på.

Nu klär alla på sig ytterkläder och ska åka iväg och handla så jag får väl gå i från datan och göra samma sak så kram på er.


här får ni en gullig bild på Hilma:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0