Hem ljuva hem

106 mil och 14 timmar i bil så är jag äntligen hemma usch fy blää tänker jag nu när jag ser en bil :). Färden var lång fr¨n Åre till Ruda men denna gången som jag från klockan halv 1 när vi åkte från stugan till klockan 5 på morgonen sen var jag vaken ett tag och sen somnade jag igen och vakande när vi åt frukost vid 8 snåret sen blev det macdonalds vid 12 snåret och sen så somnade jag in och vaknade upp i Oskarshamn när Marcus min bror skulle åka med oss hem därifrån för att min bror John som han hade åkt med från Åre skulle sova över hos sin tjej Hanna så lite trängre blev det på vägen hem men vad gör de? nu är man ju hemma och snart så blir det nog att gå till Elin och hennes kille och hitta på något Kram på er alla så länge:)


Hilma som inte ville vara med på bild:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0