Lekt i snön

Idag vaknade jag vid halv tio typ och sen åt jag en god frukost och sen så åkte Kristina, mamma & Hilma och jag in till   Duved och handlade massa mat och sen så gick vi in & tittade i en affär bredvid Ica där vi handlade och jag hittade en as snygg mössa som jag köpte den kostade dock 400 kr men den var as snygg & mysig hehe:) och Kristina köpte en snygg skidjacka och ett barnunderställ:). Sen när vi kom "hem" så plockade vi upp alla varor vi köpt och sen kom Emma tilbaka efter att ha åkt skidor i barnbacken och då vile hon att hon & jag skulle ut & åka pulka så mamma, Emma och jag gick och åkte lite pulka i en liten backe som var jätte svår att gå upp för hehe men sen gick mamma tillbaka och började med maten medan Emma och jag lekte i snön och jag tog massa bilder på henne:). Nu har Kristina, Magnus & Emma och Hilma kommit över til våran stuga och nu ska vi äta så puss & kram på er alla för nu ska jag äta:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0