Jullov:)

Idag var det sista dagen i skolan för detta året :). Först på morgonen så var det film och jag såg "Juno" & på slutet så fick jag tårar dne var ganska sorglig, efter den långa filmen som var mer än en timme lång så gick vi till gympasalen och dansade, det var riktigt roligt men snacka om att man blev varm sedan:) hehe efter det så skyndade vi oss till maten alltså Bea,Jessica och sen jag det var som typ julbord men jag tyckte inte det var specielt gott så när vi hade varit i matsalen som inte tog så lång tid så gick vi in till skolan och satt och diskuterade med Johan. Sedan skulle vi bara in i klassrummet och så pratade mina klassföreståndare om när vi börjar igen och en massa sådant och sen sade dom God jul och sen skulle vi trampa ner till kyrkan i regnet det var ganska segt men vi klarade oss hehe "jippi":D inne i kyrkan så talade prästen om en massa saker och sen spelade några elever instrument och kören sjöng sedan var det slut för denna dagen och typ 2 veckor framåt.

Idag blir det av eller i rätta sagt i natt för då åker vi till Åre det ska nog bli roligt:D men det jobbiga är att man ska sitta i bil i typ 100 mil men det är ju bra att vi åker på natten i alla fall för då är det ju lättare att sova:).

Men alla får ha det så bra för nu måste jag packa klart det sista Kram på er alla:) & en riktigt God jul om jag inte skriver något mer innan jul i Åre:)

 
ps: är ganska förkyld nu pratar ju typ som en  åsna så hes jag är:)
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0