Shopping

Nu kom jag "äntligen´" hem alla åkte in till Åre och kollade i ett köpcentrum och köpte sakor oxå såklart sen åkte dom andra hem medan Kristina och jag stannade kvar och kollade i en jätte cool leksaksaffär och köpte Emma & Hilma varsen tabbis:) och sen var vi inne på JC där fanns det fina kläder men jag hade tänkt mig en kläning till jul & nyår så vi gick därifrån igen och sen gick vi in på en märkes affär för barn as gulligt hehe så Emma & Hilma fick varsen sak därifrån oxå:) och sen så gick vi in på en massa andra små affär efter att vi kollat runt på dom affärerna så hittade   kristina HM så där gick vi oxå in och jag hittade en as snygg kläning som jag bara var tvungen att pröva och jag föll för den så att dne fick det bli:D. Efter HM hittade jag & Kristina MAX hamburgare och var tvunga att smaka om det verkligen var Sveriges godaste hamburgare som alla säger, hamburgaren var god men Burger king är fortfarande min favorit:) sen så åkte vi tillbaka till stugan igen och nu spelar Kristina, John och Marcus poker med pengar och barnen springer runt och sjunger :)




Min nya kläning:)





Hilma  och mamma när vi ska åka & handla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0