2 dagar kvar till vårt farväl!

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag ska ta mitt sista farväl av dig, tills vi syns igen bakom himlens portar.
Det kommer att vara så svårt att ha en begravning för dig för det kommer att kännas så overkligt för du ska vara här hos oss. Jag ska i alla fall komma på begravningen i alla fall hur svårt det kommer att vara att fatta att du aldrig mera återvänder. Men jag kommer att minnas dig som en underbar person,snäll,alltid glad,posetiv och som min extra pappa.
Det är fortfarande svårt att prata om dig med folk och skriva om dig utan att börja gråta, det ända sättet för mig nu att känna att det inte är det sista farvälet är att vi kommer att synas bakom himlens portar när jag dör, så tänker jag just nu annars känns det så fel att jag har träffat en sådan underbar person som jag aldrig mer får träffa igen.

Jag ska ha på mig min svarta klänning som vi köpte i Åre, kanske med ett vitt band runt magen så att jag slipper vara hel svart. Känns rätt att ha på mig den klänningen för du sa att den kläningen var jätte fin på mig och då vill jag också ha på mig den när vi säger adjö vår sista gång.

Du har lämnat världen men i mitt hjärta kommer du alltid att leva kvar.
Saknaden är grym efter dig.
Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag vill att du alltid ska veta att jag finns här för dig!

Jag ser att du har ändrat bakgrund i bloggen. Det var fint! :D

Puss! <3

2009-04-16 @ 15:28:50
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: Nettan

Beatrice;Jag vet det gumman<3. Tack =)

2009-04-16 @ 16:26:22
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0