Hämta barnen!

God morgon på er alla.
Snart ska jag och mamma sätta oss och äta frukost men först måste jag "vakna" till så medan jag väntar på det så skriver jag hihi *fniss*. Idag händer väl inte så jätte mycket förutom att vid klockan 14.30 så ska mamma och jag hämta barnen (Emma,Hilma) på dagis och så ska dom vara här ett litet tag tills Kristina kommer hem.

Tänkte om det blir fint väder idag så kan jag ju låna med mig Emma och Hilma  (eller bara en om inte båda vill)ut och leka vid lekplatsen, som dom tycker är så roligt.

Måste bara skriva en sak, Jag älskar er Kristina,Emma och Hilma jätte mycket och jag finns här för er.
Magnus jag älskar dig också men tyvärr så kan jag ju inte finnas där för dig.
Men jag ska alltid tänka på dig, och ha dig med mig i både glada och sorgsna stunder.
För i mitt hjärta där vilar du!

Ska äta frukost.
Kramar Nettan!


Ny inköpta saker till barnen (mäst till Hilma) tandborste,nappar,tandkräm,babyolja.

Sen fick det bli en bild på mig.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Supersöt bild på dig :)

2009-04-10 @ 22:57:02
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: Nettan

Beatrice; hehe tack gumman:)<3

2009-04-11 @ 08:42:54
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0