Lek & bus med sötungar!

Hej på er vilket underbart väder det har varit ute dom senaste dagarna.
Igår var Emma,Hilma och jag ute och lekte på en lekplats i flera timmar och åt massor utav glass=). Idag efter skolan lånade jag med bara Hilma ut till lekplatsen och var där och lekte i flera timmar idag igen men idag blev det ingen glass för idag åt vi på pizzerian istället, det går lika bra det=).
Tina (en kompis som jag har känt sedan jag var jätte liten men som har flyttat till Jönköping) kom till sin pappa igår så det blev att prata lite med henne idag och såklart Elin och Fred=).

♥Magnus Olofsson♥
♥våra hjärtan klappar för dig♥

Saknar dig fruktansvärt, detta känns jätte overkligt och en väderfull människa har försvunit från mitt liv, men inte ifrån mitt hjärta för där är du fast.

Ska gå och äta en smörgås nu men ni får ha det så bra medan jag själv kämpar att allt ska bli så bra som möjligt utan dig i våra liv.

Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: sanna

Hej! Jag måste bara få fråga, vad är du till familjen? kusin, barn, barnvakt? Försöker bara reda ut lite. Ta hand om dig och er. Många kramar

2009-04-08 @ 16:31:37
Postat av: Nettan

Sanna; Hehe ja det är många som frågar och det kan vara lurigt om man inte vet. Jag är inte någon släkting i huvudtaget till familjen jag är som en extra familjemedlem och ända sedan jag träffade denna familj (för 3 år sedan) så har jag varit nästan varje dag hos dom och dom är som min andra familj och jag älskar dom jätte mycket.

Det ska v försöka att göra, många kramar tillbaks.

2009-04-08 @ 17:15:26
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0