Nu har jag ridit och snart ska jag vara "hästvakt":)

Nu kom jag hem från stallet, idag blev det väldigt länge vi var där (Hanna och jag) i 2 timmar var vi och red och var i stallet så nu är jag jätte trött hehe, idag så hjälpte jag till att mocka och att ge hästen mat och sadla och såvidare för nästa helg så ska jag vara "hästvakt" *hihi* för John och Hanna ska bort så jag ska ge han mat och mocka kanske rida lite och såvidare:). Det ska bli jätte roligt för det kommer ju att kännas som att det är ens egna häst typ fast i en helg hehe:).

Nu ska jag gå och byta om kan ju inte gå runt med hästkläder och så måste jag tvätta händerna, det stinker ju häst om mig hehe (inget illa menat tycker hästar är jätte söta och så men det är väl inget man vill lukta precis;)).
God natt och sov gott:)
Kramar Nettan!

Söta Fengur:)


Kommentarer
Postat av: mimmi

Jag vet en annan häst som heter Fengur! Han bor i Mockfjärd i stallet där!:)

2010-03-31 @ 15:25:28
URL: http://mmmii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0