Sötnosen är sjuk!


Du gör varje dag värd att leva
Idag är det jätte härligt väder, i solen är de 22 grader, jätte härligt men det tråkiga är att Hilma är sjuk.
Inatt sov Hilma hos mig och låg och hostade typ hela natten och hade jätte hög feber (har fortfarande båda delarna), jag gillar inte att se min sötnos må dåligt, hon är jätte trött med hög feber och näsan rinner ständigt på henne.
Men nu har vi tagit massor utav medeciner så jag får hoppas hon piggnar till snart, och blir lika busig som hon brukar vara istället för att vara sjuk och jätte trött.

Som jag skrev i förra inlägget, jag ställer alltid upp på er Kristina,Emma och Hilma.
Säg bara till så lånar jag gärna barnen.

Nu är jag med Elin och Fred och min gullunge Hilma som ligger och sover medan vi sitter vid datan, det är ju så fint väder så får väl sätta mig utanför huset sedan för jag kan ju inte gå så långt för Hilma sover ju och så ska hon ju hälst inte vara ute när hon är så sjuk. Det räcker när vi var ute med henne förut när vi var och åt, det är ju viktigt oavsätt om man är sjuk. Och massor utav glass och dricka får Hilma när hon är sjuk för det är ju bra med något kallt när man har feber=).

Tack alla som finns här för mig nu när jag mår som sämst.
Hilma du är ljuset i mitt liv det är du som gör att jag orkar med varje dag som kommer.
Jag orkar mig igenom allt detta hemska som har hänt  tack vare dig, du ska bara veta hur mycket du betyder för mig.
Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Måste bara få fråga - vad är du i förhållande till Hilma? Kusin, barnvakt, syster?

Tänker på er och dig.

Många kramar

2009-04-11 @ 12:06:02
Postat av: Nettan

Sanna;Hej en likande fråga har du frågat innan fast inte vara om Hilma utom i familjen i säg.Jag är inte någon släkting till Hilma hon är som ett litet barn till mig (halva vårdanaden kan man ju säga). Jag har känns Hilma sedan hon var 5 månader och jag älskar henne som min egna och såklart blir det starka band mellan oss när vi har hållt ihop så länge och vi är så ofta med varandra.

Tack och många kramar tillabks.

2009-04-11 @ 12:39:27
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0