Tack för hjälpen!

Nu kom jag nyss hem från bion "fast & furious" som mamma,pappa och jag såg i Kalmar den var jätte bra och att se en sån här film på bio var riktigt coolt=). Medan jag var på bio så fick Elin och Tina (halft Fred för han jobbade till 8 och hjälpte till därefter) vara barnvakter, dom skötte det jätte bra och var hur snälla som hälst som ställde upp men det tog i mot lite att lämna bort dom ändå i alla fall att jag visste att dom är snälla mot barnen, så jag messade flera gånger vad dom gjorde och vad dom hade ätit och allt för att jag var orolig men som sagt jag vet att ni var snälla mot dom.

Jag saknade barnen jätte mycket när jag var borta och när jag kom hem så låg Fred inne hos barnen för att dom skulle försöka sova, hehe det var faktist riktigt gulligt och för att vara första gången du bytte en blöja så var du jätte duktig, tack alla tre för hjälpen. När Elin,Tina och Fred hade gått hem så lade jag mig inne hos barnen och så sa dom att dom hade saknat mig jätte mycket och båda gav mig vars en kram och såklart så sa jag att jag hade haft jätte roligt när jag var på bio men att jag saknade er jätte mycket.
Nu är jag jätte trött och ska snart gå och lägga mig för jag somnar snart.

♥Emma och Hilma ni är mitt ljus i mitt liv och jag älskar er som bara den♥
Nu ska jag gå upp och lägga mig hos mina älsklingar.
Kramar Nettan!

Fred och Pelle "busar" hihi:)
Kände mig bara tvungen att lägga ut denna roliga bild.


Kommentarer
Postat av: Nelly

Haha gullig bild=)

2009-04-13 @ 12:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0