Vårkänslorna är här!

Idag har det varit toppen väder ute, helt underbart väder och hoppas att Magnus fick del av det vackra vädert uppe i himlen. Magnus föräldrar samt hans syser och hennes barn och några andra var hemma hos Kristina idag och jag hälsade på ett tag innan dom åkte hem och är här fortfarande.
Föresten vår dödsannons till Magus var med i tidningen idag det var Kristinas med, vår till Magnus var med i "Nyheterna" , blev väldigt nöjd med vår annons idag när jag läste den, det var jag som skrev den för jag sa att jag ville komma på en text till Magnus och det fick jag, jag skrev rakt ifrån mitt hjärta.

Just nu sitter jag och följer en film på 4:an "Vid din sida" heter filmen, jag kollar medan jag har datorn i knät och sitter och skriver.

Men nu ska jag kolla klart utan något skrivande medan jag kollar på filmen.
Kramar Nettan!


Magnus,Emma och Hilma när dom var ute och lekte i vintras.
♥Söt bild på er♥
Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Här i skåne är det toppen väder också=)



Följde också filmen "vid din sida" igår och den är väldigt bra men också väldigt ledsam ibland.



Ha en underbar dag//Linnea

2009-04-05 @ 13:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0