Saknar dig!



Jag brukar kolla upp mot himlen ibland och hoppas att du ska se oss, vara stolt att all har gått så bra fast den hemska sorgen.

Jag vill att du kommer hem igen, jag kunde störa mig på vissa skämt som "ta en stol och sätt dig i soffan" men jag lovar att du får säga så hur mycket du vill och jag lovar att jag inte ska säga att du är äcklig om du fiser och säger "lukta fort för snart försvinner det" du får göra och säga vad du vill och skämta hur mycket som helst bara du kommer hem igen.

Jag orkar inte med all denna saknad och ensamhet och att må dåligt 24 timmar om dygnet, jag ber snälla släpp Magnus så att han kan komma hem igen.

Nu i kväll är det 5 veckor sedan du lämnade oss och denna värld, änglarna ångrade nog att dom släppte iväg dig första gången från himlen till oss, så dom ville nog ha tillbaks dig så fort som möjligt till himlen igen för dom saknade nog dig lika mycket som vi saknar dig nu, och vem vill bli av med en sådan älskad person som dig? Inte vi i alla fall, men synd var det att inte vi fick bestämma var du skulle vara,och att du var tvungen att återvände till änglarna i himlen.

Vi här nere på jorden mår skit för att vi saknar dig så mycket men jag hoppas att du mår jätte bra där du är nu i alla fall om vi mår skit. Det sägs att snälla personer kommer till himelen mne var kommer du då? jag menar vart kommer dom där jätte snälla och underbaraste personerna, kanske kommer dom också till himlen men kanske lever lite extra lyx för att dom har varit sådanna underbara personer i livet, vem vet jag hoppas i alla fall att du har det bra och kan se och höra oss var du änn är, och var du änn är så hoppas jag att jag kommer till samma ställe som dig när jag går bort.
Vänta inte på mig för jag lovar att jag kommer snart till dig så du behöver inte vara orolig, där uppe ska vi dricka mycket "lång saft och kort saft" och vi ska säga "ta en stol och sätt dig i soffan" jätte många gånger och skratta för fullt hela tiden och vara glada för att vi har träffats igen.

Du ska alltid veta Magnus att vi har ett ljus tänt till minne av dig.
Och du ska veta att du alltid kommer at finnas i våra hjärtan och i våra tankar.
I glada samt sorgsna stunder lever vi vidare med varandra.
Jag kan inte beskriva i ord hur mycket vi saknar dig.

Massor utav pussar och kramar till dig.
Kram Nettan!


Kommentarer
Postat av: Martina

Beklagar :/

Vet hur der känns att förlora någon som står en nära :/

2009-04-30 @ 07:08:49
URL: http://miniimartina.blogg.se/
Postat av: Nettan

Martina; Okej det visste inte jag innan detta hände, så nu vet jag hur det känns att förlora någon nära, det är hemskt och det känns så overkligt och allt är bara fel och man känner ingen livsglädje alls ibland.

2009-04-30 @ 14:07:17
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0