Ta reda på fakta innan ni öppnar munnen!

kan alla vara så snälla att sluta hitta på egna berättelser om hur magnus dog.
alla dessa berättersel, var får ni allt ifrån?
Men i all denna ilska och sorg tack så mycket alla ni som finns här för mig och att jag alltid har någon att prata med när jag behöver lätta på mitt hjärta.

Grattis pappa som idag fyller år.

Idag sover Hilma hos mig Kristina undrade om jag kunde låna över natten (förstår dig Kristina allt detta som vi har gått igenom så behöver du ta det lungt och försöka sova) jag finns alltid här om det är något, jag ställer alltid upp på er min underbara "andra familj"=).

Men nu ska jag själv försöka sova, god natt på er.
Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Katja

Håller med dig man ska inte säga något om man inte vet att de är sant och att det kanske bara är ryckte, och vad spelar det för roll hur han dog, han är borta räcker inte det om man säger till vissa förstår att det är jobbigt att höra alla ryckten när man stod personen så nära.



Finns här för dig och den drabbade familjen!

2009-04-05 @ 13:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0