Två veckor har gått!

Nyss kom jag hem ifrån skolan (mamma hämtade mig), idag har jag varit jätte trött (är fortfarande) och har haft migrän (tog Eezeneo) några gånger, jätte jobbigt.

Känns jätte skönt för nu har jag påsklov=), vet inte direkt vad jag ska hitta på då men det blir väl att vara med mina kompisar och Emma och Hilma, tänkte faktist plugga lite över lovet också, det är nödvändligt ibland hihi=). Ville också att Kristina,Emma,Hilma och jag kunde hitta på något över lovet eller någon helg som att till exempel åka till "Leos lekland", vi hade så roligt dom två andra gångerna vi var där och så ha det hänt så mycket nu på senaste så det kan vara skönt att göra något helt annat för en stund och tänka på helt andra saker och jag mår bra när barnen har det roligt och skrattar,(som dom gör på Leos) desutom tyckte Magnus att det var jätte roligt på "Leos lekland" att krypa genom tunnlarna och åka rutchekana och att bara umgås med familjen + extra barnet (Nett) hihi *fniss*.

På lovet ska jag desutom gå på begravning, mycket mindre roligt och gillar inte sådana tillfällen och mycket mindre när det är en sådan nära person en person som var som min pappa, jag ska på begravning och säga adjö för sista gången, vet inte hur jag kommer att ta detta (har aldrig varit på begravning förut), skulle bli jätte ledsen om det var person som jag visste vem det var men som jag inte direkt kände men tänk detta? hur dåligt jag än kommer att må och hur ledsen jag än kommer att bli ska jag ta ett sista farväl, som jag hälst inte vill för jag vill ha dig tillbaks istället men det vet vi ju alla att det inte är rimligt och att det inte går men ändå.

Vi ska även ha en egen "ceremoni" ihop med barnen för att dom inte ska vara med på begravningen så har vi vårt egna,
vi ska måla teckningar till Magnus och klistra fast på heliumballonger och skicka upp i himlen till vår Magnus, och Emma har sagt att när han får teckningarna utav oss så ska han sätta dom över sin stora säng i sitt lilla hus uppe i himlen.
Det är så fint när Emma förklarar hur han bor,vad han gör och hur han mår uppe i himlen och att hon älskar sin pappa har hon sagt jätte många gånger, detta gör mi helt tårögd medan jag har ett litet leende på läpparna för att det är så fint så att jag blir glad och ändås tårögd.

Två veckor har gått och lika ledsna är vi för det och saknaden är lika stor om inte större.
Saknaden är grym efter dig, vi vet att vi aldrig mer får dig åter men ändås så väntar vi.
Magnus Olofsson
 68-01-07 till 09-03-25


Men nu ska jag äta, ha det bra alla ni som kan och ni som inte kan försök.
Kramar Nettan!

En söt bild Emma,Hilma och Nett (jag), 3 söta "systar"
Älskar er mina underbara tjejer.
Ni är ljuset i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kortet dög tydligen också!:)

2009-04-08 @ 23:11:18
Postat av: Kristina

Skrev jag då alltså!

2009-04-08 @ 23:12:13
Postat av: Nettan

Kristina; Klart det gjorde, mina sötnosar är ju med men jag kollar ju ner men ändå

2009-04-09 @ 09:34:21
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0