5 månader

5 månader har nu gått, det har varit en fruktansvärt långsam tid utan dig. Jag har börjat övningköra, du och jag pratade mycket om övningkörningen som väntade på mig, du ville desutom vara med, du ville nog ha sett hur det gick kanske skämta med mig om något gick fel, vi båda skämtade ofta med varandra och det var alltid lika roligt.

Jag saknar alla pratkvällarna som vi delade, vi kunde prata om allt mellan himel och jord.
Jag förstår inte än att du aldrig mer kommer att komma hem igen, det var så självklart att du alltid fanns där, jag försöker sätta mig in i tanken att du faktist aldrig mer kommer tillbaka men det går inte, du ska vara här så jag kan inte förstå att hur länge jag än väntar på dig så kommer du inte.

Jag hoppas att du kan se mig där uppifrån, både när jag är ledsen eller glad, men lova att du inte blir besviken på mig om jag gör något dumt för alla gör misstag och även jag gör det ibland, och i alla fall om du är i himlen så kommer du alltid att vara min x-tra pappa det vet du väl? och det är bara bra för du var den bästa x-tra pappan man kan tänka sig, jag hoppas du vet om det.
Jag tror inte på Gud för om han hade funnits så hade han ju inte tagit dig ifrån oss nu, min mamma förlorade desutom 5 nära personer på 4 år då finns det ingen Gud.

Jag är i alla fall glad för alla minnen vi han dela ihop, men ledsen över att dom aldrig mer kommer få upprepas.
I sorg och glädje lever vi vidare med varandra min älskade ängel Magnus Olofsson.

Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0