Back to school!

Imorgon börjar "allvaret" igen men på en ny skola med nya klasskamrater & nya lärare och desutom allt nytt, men jag hoppas att det kommer att bli roligt:) jag börjar klockan 9 imorgon, så måste upp tidigt  *usch*.

Nervositeten är på topp men än så länge så känns det ändå rätt lugnt:), men blir nog lite svårt att somna inatt och kommer nog att ligga och grubbla på allt inför imorgon, men jag har en kompis som kommer att gå i samma klass som jag, det är bra:), och en killkompis som kommer att gå i samma skola.

Hello, här kommer jag skolan:)

Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken Linje ska du gå?:) O lycka till!:D

Kram!

2009-08-17 @ 21:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0