God morgon.

Nu bär det snart av till skolan trots att jag är jätteförkyld,ont i halsen och känns som att jag har feber och så får jag inte glömma jag är jättetrött, det var 5 månader igår så ingen rolig dag/natt inte heller mycket sömn.
Jag gillar inte att vara sjuk det är så tråkigt men inget hindrar mig att gå till skolan och träffa sina underbara kompisar:).

Regnet bara öser ner utanför *usch* stora stora vattenpölar över hela vägarna desutom. så idag så skjutsar mamma mig till skolan, så slipper jag gå "ända" till bussen och sedan gå ändå ifrån press till skolan.
Jag saknar redan Emma och Hilma, Emma har varit borta ett tag längre men båda är lika saknade för det, och det är så ensamt utan de små liven.

Igår var det 5 månader, jag fattar inte att det har gått så bra som de ändå har gjort.
Kanske går du vid min sida?
kanske bär du mig över de jobbigaste sakerna?
Det är klart jag mår dåligt, det är klart jag är ledsen och saknar honom men de har ändå gått rätt bra mot vad jag trodde att förlora denna underbara person.

Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0