IKEA.

Hej alla kära läsare idag blev det skola som vanligt, där gjrde vi en massa olika saker och till sist så kollade vi på film "säg att du älskar mig", jag tycker den filmen är bra men väldigt gripande och sorglig och den var lite seg också eftersom att jag har sett den ett tiotal gånger).
Efter skolan så åkte mamma,pappa,Marcus,Louise och jag till Ikea, där köpte vi en massa saker som till exempel en svart byrå till mitt rum ( bilder kommer sedan).

Nu ska jag hjälpa mamma som håller på att sätta ihop min byrå, usch jag måste hjälpa till också haha:).

Och jag är fortfarande förkyld,halsen svider och näsan rinner *usch*.

Kramar Nettan!



Kommentarer
Postat av: Nole

Hej Nettan. Jag tittar in på din blogg då och då. Jag fick inte riktigt kläm på vilken skola du går på. Skulle också vara roligt och veta vilken linje. För om jag räknat rätt har du börjat gymnasiet nu - right?

2009-08-28 @ 01:08:40
URL: http://janolof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0