Maten & drickan är svårt...

Svårt att somna som vanligt, maten är fortfarande inte bra och nu dricker jag för lite också, känner ingen lust för någontingen längre så min apetit är inte på topp, jag är glad varje gång jag får i mig något och att jag får behålla att också.

Jag blir jätteglad när jag får i mig lite mat eller dricka, lite är i alla fall bättre än inget.

Man ska dricka ungefär 2 liter om dagen (rätta mig om jag har fel)  jag dricker knappt en halv liter om dagen.
Förutom allt detta så är det i alla fall ganska bra med mig:).

Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Lilla My

Dags att besöka läkaren kanske!?

2009-08-14 @ 09:41:32
Postat av: Elin Thor

Hej Nett! Jag har inte läst din blogg så länge, men förstår att du är ledsen och sörjer Magnus, såklart, det skulle vem som helst göra om man kände honom (även annars också, blir så ledsen när man läser Kristinas blogg).. Men jag undrar vad ni har för relation? Hur kände ni varandra? Kram Elin

2009-08-14 @ 16:31:12
URL: http://elinthor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0