Silverschampo/lockigt...

Nu har jag lagt i silverschampo, själv tyckte jag att det blev grått,vitt,blått hehe men Kristina säger att det blev fint så får väl lyssna på henne:).

Jag har lockigt hår egentligen så efter att jag hade tvättat ur silverschampot och låtit det torka medan vi kollade på film så blev det lockigt, Kristina tyckte att mitt hår var mycket finare med lockar i, själv tycker jag att lockar är jättefint men inte mina egna eller ibland kan dom vara fina men det är inte ofta jag går med lockigt/vågigt hår.

Ska fixa iåning håret imorgon och se hur det blir.
Jag hade lite lockigare hår innan än jag tog bilden, men ändå det är lockigt där med:)

Kramar Nettan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0