Supernanny!

Nu sitter jag hemma hos Kristina och vaktar barnen, en sovandes Emma och en halv sovandes Hilma (hon är trött men vill inte sova) medan Kristina skjutsar några personer. Snart kommer hon i alla fall hem men jag får sitta här ett bra tag till för jag tror Kristina måste hämta dom också och då måste någon se efter barnen, men jag får sova när jag kommer hem:).
Jag sitter och kollar på tv:n och kollar runt på några bloggar medan jag väntar på att Kristina ska komma hem.

Idag har föresten vi varit och badat med barnen i min morbrors och mina kusiners stora pool, både Emma och Hilma badade och var jätteduktiga och jag badade också:).

Nu ska jag lägga Hilma i sängen igen

God natt kramar Nettan!



Ju fler och ju mer folk tjatar på mig att jag måste glömma/komma över Magnus, desto svårare tror jag det är för mig att gå vidare eftersom att jag ska höra deras tjat om detta hela tiden och att jag desutom både blir arg och ledsen när jag hör detta. Då ska jag älta allt det dom har sagt till mig och bli upprörd i onödan när allt i stället kunde ha varit hemskt som det är och lämna mer och mer bakom mig i stället för att ta upp mer och mer hela tiden.
Det är absolut inte lättare att gå vidare då och desutom inte roligt att höra att man måste glömma.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag förstår att det måste bli svårare att gå vidare om folk tjatar på dig att du måste glömma.



Ta den tid du behöver.

Kramar Anna

2009-08-08 @ 22:56:35
Postat av: Jonna

Jag håller med Anna, ta den tid du behöver på dig och bry dig inte om dom andra som tjatar om att du måste glömma för dom verkar vara störda som istället inte stöttar dig.



Tänker på dig.

2009-08-08 @ 22:59:18
Postat av: malin

Vem fan bryr sig, det har ju fan tagit skit lång tid nu så gå vidare i stället för att kasta bort ditt liv.

GÅ VIDARE

2009-08-08 @ 23:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0