Sommaren med Göran!

Hej alla kära bloggläsare, igår så han jag inte skriva något inlägg på bloggen.

Min dag började med skolan och oj vad trött jag var på morgonen,och absolut inte min dag, jag missade att gå av bussen och åkte vidare till en annan busshållsplats *haha*, men som tur så han jag till skolan innan vi han att börja.
Vi spelade kubb,grillade korv och hade skattjakt det var jätteroligt och ifrån skolan så fick jag med mig Cindy och hennes kille Alexander hem:), vi hade det allmänt trevligt, en massor utav prat och skratt blev det, tack Cindy och Alex för en lyckad dag.
På kvällen så åkte mamma,pappa,Marcus,Louise och jag på bio "Sommaren med Göran" och den var jättebra det var inte många gånger jag inte skrattade så nästan hela tiden så satt jag och skrattade åt denna hel sköna film.



Sommaren börjar nå sitt slut och det mörknar nu också fortare om kvällarna, en hel sommar har vi varit utan dig och det är inte bara denna som kommer att vara så, alla sommrar framöver kommer vi att få tillbringa utan dig, vi kommer att fira midsommar utan dig,vi komer att åka till stranden och bada utan dig i sikte, när sommardagarna är dåliga och regniga så får vi sitta och kolla på film själva. Det är inte bara sommrarna, det kommer jämt att vara såhär och det är det som känns så tungt att bära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0