Bus med sötnosar!

Idag har jag jobbat och efter det så hämtade jag barnen och gick hem med dom till mig, vi har lekt och grillat och så har Emma och Hilma badat badkar och duschat. Dok lekte lite till efteråt och borstade sedan tänderna och hoppade i säng.

Hilma har haft ont i magen (& har fortfarande) jag vet inte vad hon har ätit men hon hade så igår med, jag har i alla fall gett henne blåbärssoppa och hoppas på ett bättre resultat:), stackars liten gillar inte när det är något "fel" på mina sötnosar.

Emma har klivit ur badet och Hilma är fortfarande kvar:)





Idag så beställde jag bara en enkel hamburgare utan pommes/mos eller något, eftersom att jag vet att jag ändå inte orkar att äta upp det då, men jag beställde en hamburgare med sallad och lite saker på, efter en stund var min mat klar, det var inte riktigt så här jag menade hehe, bara lite sallad:), men jag tyckte det var så fint upplagt så det fick bli en bild:).
Min första tanke när jag fick in maten var, oj vad mycket mat.

Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Simon

Haha ser iaf gott ut!

2009-08-26 @ 19:39:55
URL: http://svenskwebbtv.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0