Är hel med er





Nu är jag hos mina älsklingar, jag känner mig hel när jag är tillsammans med dom.
Dom är så underbara och så mysiga Hilma sa till mig förut "Go natt jag äsar dig", kan inte låta bli att le när hon säger dessa orden.

Imorgon blir Hilma hela 3 år vår lilla tjej blir stor, blir att sjunga för tösen imorgon på morgonen och ge henne paket;).

Jag har strukit en massa barnkläder till barnen (jag tycker det är roligt) och så var det en del kläder till Hilma som var för små med märket Burrbery, Kristina lade dom åt sidan och sa att dom kunde sparas till jag får barn;) haha, jag var då snabb med men tänk om det blir en kille men då fick jag svaret att då kunde jag klippa till dom som shorts.

Kram Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0