Diskriminering

Idag i skolan så bjöd dom på pepparkakor men jag fick inga glutenfria pepparkakor, samma med att dom ställde fram en stor skål på bordet med godis medan vi pysslade men inget utav godiset tålde jag. Dom ställde fram trolldeg som alla skulle "leka" med men det får dom ju oxå tänka på, jag kan inte hålla på med trolldeg om det är vetemjöl i för då blir jag sjuk. Dom visste att jag inte tålde godiset dom hade köpt men varför köpa sådant som inte alla tål då? då kunde dom ha köpt något som alla tålde för dom vet vad alla är allergiska mot i klassen. Jag har varit med om detta för många gånger för detta tycker inte jag ska få hända inte i skolan i alla fall, dom kan tänka sig själva om dom var allergiska mot något hur roligt är det. Men jag börjar bli van och det ska man igentligen inte bli med en sådan sak för man bjuder inte på något om inte alla tål det eller har något annat alternativ. I skolan så ska ju allt vara rättvist, men tydligen inte.

Dålig stil säger jag.

Kram Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0