Idiot

Nyss var mamma och jag ute och gick då hörde vi att det kom en bil i hög hastighet, mamma och jag gick ner i diket och aktade oss medan bilen sladradde emot oss. Det är minusgrader ute och halt på vägarna och bilen kom i hög hastighet och sladdrade över från sida till sida. I den hastigheten och denna kyla och så halt kan man inte styra bilen och det kunde inte föraren heller, där mamma och jag gick på totoaren körde föraren upp, som tur var så gick vi ner i diket.
Man ska inte alltid lita på att föraren ser en, man får se upp lite själv och föraren kan se en men inte hantera bilen.

Jag var så arg när bilen sladdrade iväg ifrån oss sedan och in på en väg, gick hela vägen hem och sade hur arg jag var. Vill den personen "offra" sitt liv så kan den göra det och inte ta våra.

Kram Nettan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0