Friends - en bra gärning

Hejsan idag fick jag 3 brev i postlådan som var till mig=) ett av breven innehöll "Friends" kampen mot mobbning.Och jag är med i kampen mot mobbningen, så tycker jag har gjort en bra gärning (stolt idag). Jag följde med pappa till macken och  då hade jag med mig mitt gula fina kuvert, hehe och dom frågade vad det var och stolt visade jag upp att jag är med i kampen mot mobbning och min fina brosch där det står "Hej" på som man oxå fick=). Dom tyckte att det var väldigt bra av mig att vara med i kampen mot mobbning och tyckte att jag hade gjort en bra gärning =), Det tycker jag med så bli med ni oxå=) Kram Nettan!


"Har strykt över min gata där jag bor" Mitt gula fina kuvert som jag fick=)

Och i låg denna fina lapp=)

"Bilden blev väldigt suddig" och denna fna brosch som jag har satt på jackan=)


Kommentarer
Postat av: MarieJane

tror dem här är lite för små.

men de finns i din storlek iallfall

:p

2009-02-06 @ 23:14:19
URL: http://mariejane.blogg.se/
Postat av: nettan

hehe ahh men jag tänkte mer att ha på en liten bebis=)

2009-02-07 @ 11:55:56
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0