Glad alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag på er alla=). Rosor,choklad och geléhallon i massor blir det denna dag. Idag får vi besök av ett par kompisar till mamma och pappa och båda mina bröder med deras flickvänner kommer oxå, så vi ska äta gott och gå på "Rudarevyn" (kommer ladda upp fler bilder senare på maten vi ska äta) vi ska äta förrätt, varmrätt och efterrätt riktigt smarrigt =). Mamma & pappa och jag har varit och handlat och trängt oss i stora köer när vi skulle handla mat och blommor och röda rosor=). Ta hand om varandra och var extra snälla och glada en sådan dag som denna.
När mamma kom hem från macken (hon handlade lite bara) så kom hon hem med två rosa/röda rosor och en chokladask som hon fått utav Maria och Jessica, riktigt gulligt utav dom=). Och jag fick en gullig kaka med ett marsipanhjärta på=)
Kramar Nettan!





Kommentarer
Postat av: kristina

Vilken miss, skall ändra det! Jag kan stava till ditt namn, ju, egentligen.:))

2009-02-14 @ 17:08:13
URL: http://branden.blogg.se/
Postat av: nettan

Kristina; ahh jag vet att du kan det hehe=)

2009-02-15 @ 00:42:45
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0