God middag!

God middag på er alla! I natt sov Jesper hos mig igen, hmm när blir man av med han? (haha skämta, han är jätte gullig och mysig på alla sät). Men igår så sa Jesper efter en heldag på macken att han ville sova hos mig inatt igen och jag bara javisst får du det men du får ringa hem först. vad har jag gjort för speciellt för att vilja vara med mig hela helgen? hehe jag frågade Jesper det förut men han sa bara att jag var rolig och snäll och han ville sova här, hehe =) riktigt gulligt.

Jesper låg och snacka massa igår när vi skulle sova och jag bara jaja är inte du trött, typ, men det var han inte eller jo lite men han pratade ändå som tillexempel att han tyckte det var lite konstig att han var med någon som gick i 9an men då sa jag att åldern spelar ju igentligen ingen roll men att om inte Jesper och jag var kusiner så skulle vi nog inte ha varit och vi är ju inte på det sättet (alltså som "kompisar") vi är nog mäst då som syskon=). Och igår kom vi på att vi hade likadana tår =D hehe (en lite annorlunda tå som jag typ trodde att bara jag och mamma hade men nej inte det, lilla kusinen hade det oxå) Kram Nettan=)


Mysiga och skuttiga Aurora=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0