Hilma har sovit över!

Igår kväll gick jag och hämtade Hilma (fick låna henne) och såklart så bytte jag kläder på henne (tycker det är roligt) fast denna gången sa Kristina att jag skulle göra det så jag hämtade några söta kläder Hilma skulle ha på sig igår när hon gick hem till mig (men kristina fick ta på henne kläderna) medan jag tog fram en pyjamas hon kunde sova i och ett par kläder hon skulle ha nästa dag (idag alltså). Sedan traskade jag och Hilma hem till mig (hittade inte hennes pulka).
Hon fick en smörgås och en tallrik med havregrynsgröt och mjölk och ett glas äppeljuice. Sedan gick jag upp och stängde på "Askungen" åt henne och sedan somnade min tös=).
Jag vaknade klockan 05:55 på morgonen utav att katten "skrek" utanför dörren att han ville in så jag gick in och släppte in han, och somnade om.
Klockan 08:00 vakande jag igen utav att katten "skrek" att han ville in igen (mamma hade släppt ut han igen när hon gick till jobbet) så jag gick ner och ställpte in honom igen, och sedan kunde jag inte somna om (brukar typ ändås gå upp vid den tiden), så jag kollade på Hilma men hon sov så tungt så jag gick ner och började elda och hade mig och klockan 09:05 vakande Hilma (äntligen) hihi=).
Hilma och jag har ätit frukost och gått ut med hunden och innan vi åt frukost så duschade både Hilma och jag=).
Snart ska vi börja med maten kycklingfilé med vitlökskroktter och bearnaisesås.
Kramar Nettan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0